:: foro orosalwireless ::
09 de Septiembre de 2010, 12:03:21 pm *
Bienvenido(a), Visitante. Por favor, ingresa o regístrate.
¿Perdiste tu email de activación?

Ingresar con nombre de usuario, contraseña y duración de la sesión
Noticias: * Chat en http://wireless.orosal.es/foro/chat/

Inicio   Ayuda Buscar Ingresar Registrarse  
Páginas: [1]   Ir Abajo
  Imprimir  
Autor Tema: ¿Que tal os vai co wet en xeral?  (Leído 874 veces)
Rayo McQueen
Usuario Héroe

Ver Perfil
« : 13 de Abril de 2009, 23:18:19 pm »

No repe de pancenteo e co wet, ultimamente teño muitos cortes e costalle, inda que o final "enjancha". Estou falando da conexión a internet.
yang
Usuario Completo

indivises@hotmail.com
Ver Perfil Email
« Respuesta #1 : 13 de Abril de 2009, 23:56:09 pm »

Eu enlazo co repe da canosa e unhas semanas atrás gracias a pendello estiben faendo probas.1ª cun nano e punteado ca miña estela dourada e realmente unha marabilla e logo cun bullet2 pero co bullet tiña normalmente sobre -56 dBm e co nano punteado sobre -48 dBm.E agora teño dende este fin de semana o wet e isto non me tira nada ben non sei se e da conexión ou da wifi(a si que teña tempo e unha escaleira porei de novo a probar eses xoguetiños e teño ganas de probar o bullet HP a ver que tal)A miña conclusión e que o wet non e malo pero os aparatiños de ubiquiti son a leche.

codec
Usuario Héroe

http://atlnovas.mforos.com/

juan12mv@hotmail.com
Ver Perfil
« Respuesta #2 : 14 de Abril de 2009, 14:27:05 pm »

Eu co wet vou perfecto.sempre me foi ben a conexion e nucaa tiven problemas.pa min unha maravilla Sonrisa

VAMOS NOVAS!!
Rayo McQueen
Usuario Héroe

Ver Perfil
« Respuesta #3 : 14 de Abril de 2009, 15:20:49 pm »

Eu tiven unha experiencia co Bullet2 HP (sustituindo o wet que teño) e a stela doradus 22,5 dB, e si, tiña un pouco mais de sinal, pero as tasas de descarga no DC (que para min é o que verdadeiramente mide si unha conexión e boa ou non) eran practicamente iguais que co wet e a navegación por internet era igual, asi que non me mereceu a pena. Eu penso que si conseguides tasas de descarga entre 300KB/s e 700KB/s (con picos de 1MB/s) xa non hai nada que millorar, penso eu.
UnDeAqui
Usuario Sr.

Canonistas Galicia

Ver Perfil
« Respuesta #4 : 14 de Abril de 2009, 15:20:57 pm »

Eu co wet vou perfecto.sempre me foi ben a conexion e nucaa tiven problemas.pa min unha maravilla Sonrisa

Eu igual, bueno co firm que traia no, pero co último non da fallo.
Páginas: [1]   Ir Arriba
  Imprimir  

Ir a:  

Impulsado por MySQL Impulsado por PHP Powered by SMF 1.1.9 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC XHTML 1.0 válido! CSS válido!