|
admin
|
 |
« : 23 de Mayo de 2008, 13:37:01 pm » |
|
AVISO. EN BREVE DEBERASE EMPREGAR WPA2/AES CONSULTAR O SEGUINTE POST:http://wireless.orosal.es/foro/index.php?topic=449.0O Dpto. Informático recomenda o uso de Bridge comaptibles coa Rede, por exemplo o Linksys WET54G e antena exterior para evitar problemas. Recalcar, sobre todo nos usuarios de tarxetas inalámbricas que debén mellorar os seus enlaces, detecto enlaces moi pobres, que nin siquera sei como poden navegar agora mesmo. Coa validación pode que teñán serios problemas. MANUAIS DE CONFIGURACIÓNConfiguración tarxetas inalámbricas(USB/PCI/PCMCIA)(estilo edimax,senao,bosslan)- Configuración Validación Windows XP -E Recomendable empregar o propio software da tarxeta se admite os parametros necesarios para a validación-Se a sinal recibida e moi xusta e recomendable poñer a tarxeta en modo B(802.11b) así aumentaremos o alcance da mesma.- Configuración Validación Windows VISTA-NOVO-(feito por Portodur)[descargar manual]- Configuración Validación Windows XP[descargar manual]- Configuración Validación Windows con SecureW2( ACTUALIZADO). Tamén soporta método de autenticación PAP [descargar manual]Descarga do SecureW2http://www.securew2.com/resources/SecureW2_EAP_Suite_106.zip- Configuración Validación tarxeta Senao. Feito polo usuario Rodas. [descargar manual]- Configuración Validación con tarxetas chipset REALTEK8187(Estilo Alfa 500). NOVO. [descargar manual]IMPORTANTE PARA WINDOWS XP** Actualización para Windows XP que engade WPA2(non necesario, pero recomendable). O Service Pack 3 xa trae esta actualización integrada. Instalar as dúas actualizacións. [descargar actualización][descargar actualización]**USUARIOS CON DISPOSITIVO SENAO E WINDOWS XP DESCARGAR O SOFTWARE + DRIVERS:http://www.engeniustech.com/resources/EUB862_362_XPV2.1.zipConfiguración Bridges- Configuración Validación Bridge Linksys WET54G [descargar manual]- Configuración Validación Powerstation2/Nanostation2 http://wireless.orosal.es/foro/index.php?topic=435.0Correde a voz. *** Para os que empregades tarxetas inlámbricas usb/pci/pcmcia e non tedes un nivel de sinal aceptable e recomendable que configurades a vasa tarxeta para que empregue o modo B(11mbps). Isto podese facer mediante o propio software da tarxeta ou mediante o propio windows empregando administrador de dispositivos deste modo: mi pc - botón dereito - propiedades - administrador de dispositivos - despleglamos "adaptadores de red" - seleccionamos a nosa tarxeta nalámbrica - botón dereito propieades - pestaña opciones - e debería haber algunha opcion tal que "802.11b Preamble, ou simplemente Preamble, nese caso escollemos a opción Long
|
|
|
|
« Última modificación: 12 de Agosto de 2008, 13:59:07 pm por admin »
|
|
|
|
|
|
manel
|
 |
« Respuesta #1 : 23 de Mayo de 2008, 13:51:16 pm » |
|
Xa eran horas de saber fechas. Eu avisarei o personal, pero tamen son fechas que me cuadran mal pero se a solucionar.
|
|
|
|
|
|
Que se á facer
|
|
|
|
Flivadez
|
 |
« Respuesta #2 : 23 de Mayo de 2008, 14:20:03 pm » |
|
¿windows non tiña ferramentas para este tipo de validacion? Por usar ese programa non pasa nada, ¿pero en linux? comentarame porto que non habia problema ¿tedelo comprobado?? Gracias Admin. e saludos.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
admin
|
 |
« Respuesta #3 : 23 de Mayo de 2008, 14:37:23 pm » |
|
Con windows a pelo tamén se pode facer... pero a verdade e que me parece bastante inestable. En linux non hai problema, para iso existe o wpa-supplicant. En breve manuais... Saudos
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
flipao
|
 |
« Respuesta #4 : 23 de Mayo de 2008, 16:16:53 pm » |
|
¿los manuales para la configuración se van a hacer sólo para este programa o también para windows? Y si se configura a la vez con el programa y con windows, ¿se pueden crear conflictos o por el contrario incluso podría llegar a ser más estable?. Un saludo.
|
|
|
|
|
|
oihhhh!
|
|
|
|
admin
|
 |
« Respuesta #5 : 23 de Mayo de 2008, 16:54:21 pm » |
|
Se van a hacer tambien para windows a "pelo". Lo ideal es utilizar una cosa o la otra. Pero despues de las pruebas realizadas lo mejor es emplear el "secureW2". Saludos
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
portodur
|
 |
« Respuesta #6 : 23 de Mayo de 2008, 17:16:47 pm » |
|
Pensade tamen que non se pode facer un manual para cada programa que trae cada tarxeta, en principio o ideal e usar o xestor do windows co secureW2, pero poida que en alguns casos, por o motivo que sexa, por exemplo por a tarxeta en modo b, que dependendo da tarxeta, so se pode facer co programa da tarxeta, poida que sexa mellor usar o programa da tarxeta, se soporta a configuración da validación claro.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
flipao
|
 |
« Respuesta #7 : 23 de Mayo de 2008, 17:48:44 pm » |
|
La gente que tenga wifi interno en su portátil, ¿también tiene que bajar este programa?. Los programas que vienen con los adaptadores usb, ¿sirven también para configurar el sistema de validación, o por el contrario hay que usar o este programa o windows?
|
|
|
|
|
|
oihhhh!
|
|
|
|
RODAS
|
 |
« Respuesta #8 : 23 de Mayo de 2008, 18:15:58 pm » |
|
jajaj parece que me toca dos primeiros,eu no meu caso primeiro usarei o sofware da senao que trae o PEAP pa configurar e se nn vai pos usarei o programa ese,pero nn creo que faxa falta.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
admin
|
 |
« Respuesta #9 : 23 de Mayo de 2008, 21:08:59 pm » |
|
La gente que tenga wifi interno en su portátil, ¿también tiene que bajar este programa?. Los programas que vienen con los adaptadores usb, ¿sirven también para configurar el sistema de validación, o por el contrario hay que usar o este programa o windows?
Lo ideal es usar el secureW2 junto con el gestor de windows. Si el software de la tarjeta soporta ese tipo de validación también se puede hacer como dice Portodur, aunque lo recomendable es lo anterior. Si tu tarjeta del portatil es una intel, el software si que lo soporta y esta bastante bien. Saludos
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Xavitabagon
|
 |
« Respuesta #10 : 23 de Mayo de 2008, 21:24:59 pm » |
|
a miña edimax en principio creo que o soporta pero..... será cuestión de probar
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
admin
|
 |
« Respuesta #11 : 23 de Mayo de 2008, 21:52:50 pm » |
|
Eu empregaría o SecureW2, a min o software que traen as edimax ou calquer tarxeta chipset zydas so me deu problemas. Saudos
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
niño
|
 |
« Respuesta #12 : 23 de Mayo de 2008, 22:10:14 pm » |
|
hola flivadez pra o dia 16 estas envitado a yota. s.o.s saudos 
|
|
|
|
|
|
ESTA E A MIÑA OPINION TAN DISCUTIBLE COMO CALQUERA OUTRA
|
|
|
|
admin
|
 |
« Respuesta #13 : 26 de Mayo de 2008, 11:46:00 am » |
|
Tedes manuais e máis info. Saudos, calquera dubida xa sabedes...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Xavitabagon
|
 |
« Respuesta #14 : 26 de Mayo de 2008, 12:33:51 pm » |
|
Eu empregaría o SecureW2, a min o software que traen as edimax ou calquer tarxeta chipset zydas so me deu problemas. Saudos enton ti xa probaches cunha edimax, non? e que eu púxenme a fuchicar e mirei que sí a aceptaba, pero se dices que non vai ben pois enton poremos o programiña. Por certo a miña e unha edimax ew 7318usg e agora vaime moi ben (e iso que ten unha antena de 4 dbi, polo que se puidese ir co propio sofware pensei que menos problemas daría, pero se ti xa probaste, pois.............. programiña o canto.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
RODAS
|
 |
« Respuesta #15 : 26 de Mayo de 2008, 19:59:16 pm » |
|
Admin a version da actualizacion de wpa2 que puxeste e da version inglesa,nn vale pa española da error eu tuvena que descargar da paxina de microsoft.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Trenck
|
 |
« Respuesta #16 : 26 de Mayo de 2008, 22:50:13 pm » |
|
Eu baixarei o programa ese aunque confio no programa de xestion da smc
|
|
|
|
|
|
|| AMD Athlon 64 3200+ || GA-K8NF-9 nForce 4 || ASUS x1950 pro 256mb || 2x512 kingston 400ddr || HDD Maxtor 160 gb SATAII || Tacens valeo smart 560W || Creative SBS 390 || SAMSUNG 901n 17" || Unha máquina :p
|
|
|
|
admin
|
 |
« Respuesta #17 : 29 de Mayo de 2008, 10:58:02 am » |
|
Retrasase a activación Fornelos - Pancenteo ata o 5 de Xunio. O retraso ven ligado os ataques sufridos estes días. Esa data é a definitiva. Saudos
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
admin
|
 |
« Respuesta #18 : 30 de Mayo de 2008, 12:21:10 pm » |
|
Se vades usar o SecureW2, e recomendable volver a baixarse o manual, xa que esta actualizado. Agora tamen se pode empregar o método de autenticación PAP, que ademáis evita problemas. Saudos
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
flipao
|
 |
« Respuesta #19 : 03 de Junio de 2008, 17:00:01 pm » |
|
Los dos métodos de validación ¿darán algún problema de compatibilidad con el Vista?. ¿Existe algún manual para los usuarios de ese S.O.?
|
|
|
|
|
|
oihhhh!
|
|
|
|
bolechas
|
 |
« Respuesta #20 : 04 de Junio de 2008, 00:56:00 am » |
|
Admin, para os que usamos o linux, confirmas que podemos usar o ¿"wpa-supplicant" para o proceso de validación?. ¿De donde o podemos baixar?, ¿manual para configuralo?. Gracias. Por certo en breve te mando mensaxe para o que me preguntabas sobre a miña conexión... 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
pendello
|
 |
« Respuesta #21 : 04 de Junio de 2008, 08:56:20 am » |
|
Maña e o gran día,si todo sae ben desta xa empeza a pecharse a rede segindo o calendario marcado.
A miña dubida é a que hora se pecharan os postes de Fornelos,e xa postos tamen o de Pacenteo.
|
|
|
|
|
|
BRUXERIA
|
|
|
|